Atrakciju pasūtījuma veidlapa
Lai pasūtītu Jūsu izvēlētās atrakcijas aicinām Jūs sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistu vai aizpildīt zemāk esošo pasūtījuma veidlapu. Noteikti norādiet arī savu e-pasta adresi.
Lauku "Darbinieki" aizpildiet tikai tad, ja pasākuma laikā Jums nepieciešams Annels personāls, kas tehniski uzrauga atrakcijas un apmeklētāju plūsmu tajā. Viena šāda darbinieka izmaksas ir 130.00€ par pasākumu līdz 8h (neskaitot nakts stundas). Attiecīgajā laukā norādiet nepieciešamo darbinieku skaitu. Ja atrakcijas nomas cenā operators jau ir iekļauts, darbinieku skaitu norādiet tikai tad, ja nepieciešami vēl papildus darbinieki.
Ņemiet vērā, ka transporta izdevumi tiek aprēķināti visiem pasūtījumiem ārpus Rīgas un tiem pasūtījumiem Rīgā, kuru pasūtījuma kopējā summa ir mazāka par 105.00€.
Pirms pasūtījuma veidlapas aizpildīšanas obligāti izlasiet atrakciju nomas un lietošanas noteikumus !
N.B.! Jūsu pasūtījums var tikt uzskatīts par apstiprinātu tikai tad, kad to ir apstiprinājis uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālists.